The adventure begins..

3 februari 2016 - Bangkok, Thailand

For English scroll down.

Even een kort berichtje vanuit Thailand. Morgen vertrek ik naar Cambodja om mijn project te starten in Siem Reap.

De afgelopen drie weken in Thailand waren geweldig. We hebben zoveel leuke dingen gedaan en mooie dingen gezien. Over een aantal dagen, zodra ik gesetteld ben, zal ik wat verhalen en foto's posten over de afgelopen drie weken.

Wilde gewoon even laten weten dat het goed met me gaat en dat ik er heel veel zin in hebt!!

*******
Just a short message from Thailand.
After three weeks of exploring the beautiful country of Thailand I'm heading to Cambodia tomorrow to start my volunteering project in Siem Reap.

Thailand was awesome and beautiful. We did so many things, we saw amazing things and had lots of fun. I will go more into detail this weekend after I've settled myself in the guest house.

Anyway, I wanted to let you know I am doing fine and I am very much looking forward to going to Cambodia!!

1. Debbie van Breugel:
    3 februari 2016
    Fijn dat het leuk is geweest. Heel veel plezier en succes in Cambodja. Goede reis!
    X
  2. TOMMIE:
    WoW! Superduper coole blog! :p. Fijne reis lintje! Love you ❤️❤️
  3. Papa:
    Geweldig Linda dat je eerste drie (vakantie)weken fantastisch waren. Slaap lekker straks want morgen vroeg staat de tuk tuk klaar om je naar het vliegveld te brengen voor de reis naar Siem Raep; en dan wordt het daar net zo mooi hoop ik en ligt er een dankbare taak op je te wachten. Keep in touch and keep well..xxx
  4. Judith Rutteman:
    Hi Linda,

Wat heerlijk dat je zo geniet! Azie is ook heerlijk om door heen te reizen, ik hoop dat je Cambodja net zo indrukwekkend vind als ik destijds. Neem alle nieuwe indrukken in je op en geniet van je vrijheid. Veel plezier!
  5. Jeroen:
    Hartstikke mooi nichie
    heel veel plezier geniet ervan he
    Groetjes van ons vieren
  6. Rowan:
    5 februari 2016
    Lin, super dat je het naar je zin hebt! Foto's zijn prachtig! Succes en vooral veel plezier in Siem Reap.